Arjenworld > Just My Mind > Jak Zrobić Formę Życia z Juicify.app?

Juicify to aplikacja, która uczy użytkownika w jaki sposób samodzielnie przeprowadzić metamorfozę sylwetki, nie zmuszając się do restrykcyjnych diet.

Jest to pierwszy trener persony w smartfonie, który dostępny jest za darmo!

Aby rozpocząć proces zmiany sylwetki z Juicify.app należy:

  1. Utworzyć konto na Juicify.app
  2. Ustalić cel sylwetkowy
  3. Zapoznać się z wytycznymi trenera
  4. Notować wagę oraz spożywane produkty
  5. Co kilka dni należy zgłosić się po nowe wytyczne

1. Utwórz konto na Juicify.app

Pierwszym krokiem do lepszej sylwetki z Juicify.app jest utworzenie konta, czyli nic innego jak wejście na stronę Juicify.app, która dostępna jest tutaj.

Następnie należy nacisnąć przycisk „Pierwszy raz? Załóż konto”, który znajduje się na samym dole ekranu.

Po podaniu niezbędnych danych, musimy potwierdzić adres email.

Sprawdź swoją skrzynkę pocztową, na której powinien już czekać link aktywacyjny.

Naciśnij go.

Zainstaluj aplikację na swoim telefonie

Juicify.app działa na wszystkich urządzeniach, więc również możesz ją mieć na swoim telefonie.

Jeżeli jesteś użytkownikiem Androida, możesz pobrać ją bezpośrednio ze sklepu – klik.

Miłośnicy IOS muszą zrobić to, co zostało zaprezentowane na poniższym video:

W przypadku problemów, możesz skorzystać z tej instrukcji – klik.

Jak zainstalować Juicify w 2sek. na każdym urządzeniu?

2. Ustal cel sylwetkowy

Kiedy konto zostanie aktywowane, zaloguj się na nie.

Po pierwszym zalogowaniu zostaniesz od razu przeniesiony do trenera, gdzie znajduje się „7 zasad sukcesu” oraz przycisk rozpoczynający wyznaczanie celu sylwetkowego, który chcemy osiągnąć wraz z aplikacją.

Cel może być różny, więc do wyboru mamy opcję od -4 kg do +4 kg w skali miesiąca.

Wybierz interesującą Cię opcję, a następnie ją zatwierdź.

3. Zapoznaj się z wytycznymi

Kreator przeniesie Cię do ekranu końcowego, gdzie będziesz miał podane swoje makroskładniki, które musisz uzyskiwać z spożywanych produktów.

Możesz jeść wszystko, co chcesz, o ile będziesz mniej więcej z nimi zgodny.

Pamiętaj, najważniejsze są kalorie oraz białka i to o nie powinieneś zadbać w pierwszej kolejności.

Potraktuj to jak grę, gdzie musisz dobierać odpowiednio przedmioty (jedzenie), aby finalnie osiągnąć nagrodę w postaci efektu sylwetkowego.

4. Notuj wagę oraz spożywane produkty

Jak zostałeś poinformowany przez trenera, musisz codziennie notować wagę oraz spożywane w ciągu dnia produkty, na bazie których będzie on modyfikował twoje makroskładniki, dbając o 100% powodzenie całego procesu.

Na tym etapie większość wątpi, bo wydaje im się to trudne.

Jednak bez obaw, liczenie kalorii tylko z pozoru wydaje się ciężkie, ale po tygodniu zaczynasz rozumieć, że jesz tak na prawdę podobne potrawy, więc nawet bez ważenia produktów, wiesz ile mniej więcej ich spożywasz.

5. Sprawdzaj progres

Co kilka dni musisz zgłosić się do trenera, aby przenalizować on Twój progres.

Za pierwszym razem proces ten zajmuje 14 dni, ponieważ trener bazuje na średniej wadze z dwóch ostatnich tygodni, co pozwala dokładnie oszacowywać kalorie na kolejny tydzień, nawet jeżeli nie będziesz trzymał się wytycznych.

Pamiętaj, że jak zdarzy Ci się popełnić błąd i przejeść swoje kalorie, to musisz je dokładnie odnotować, bo wtedy trener będzie wiedział, że to nie wina jego wytycznych i nie wrzuci Cię na inną kaloryczność.

Author

Hobbysta kształtowania ciała, który pokazuje jak można żyć normalnie i wciąż osiągnąć wymarzoną sylwetkę.